FAQ

Hvordan sporer jeg min pakke?

Du modtager automatisk en e-mail fra os, når vi sender din pakke. Derefter modtager du en e-mail fra leveringsselskabet, når de scanner pakken. Du skal være opmærksom på, at det kan tage op til 24 timer, før du modtager sporingsoplysningerne.
Hvornår modtager jeg et sporingsnummer på pakken?
Når de scanner pakken, modtager du automatisk en e-mail med et sporingsnummer, som du kan bruge til at spore pakken.

Hvis du ikke har modtaget din pakke inden for leveringsbetingelserne, bedes du kontakte vores kundeservice på sales@youyou.dk

Hvor lang tid tager levering?

Vi sender din pakke inden for 1-3 arbejdsdage efter, at ordren er behandlet. BEMÆRK: Hvis der ikke er plads i den valgte pakkebutik, omdirigeres din pakke til den nærmeste fysiske pakkeshop.

Hvor lang er udvekslings- og returfristen for en gave?

Du har altid en 30-dages fuld udvekslings- og returret fra den dag, du modtager leveringen. Dette gælder for alle smykker, der købes online via. webshop. I webshoppen kan du returnere smykkerne og få dine penge tilbage. Bemærk, at vi kun tilbagebetaler refusionsbeløbet til det kort, der blev brugt på købstidspunktet.

Hvordan sender jeg min returpakke?

Smykkerne skal returneres i samme stand i samme originale smykkeskrin og emballage, som da du modtog dem. Den vedlagte returseddel skal udfyldes og sendes med smykkerne til følgende adresse: YouYou Att. Kundeservice Snellemark 36, 3700 Rønne, Danmark

Do I have to pay for the return shipping myself?

Du skal selv betale forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returneringen. Vi anbefaler også, at du sender med et sporingsnummer. Hvis det er en klage, skal du altid kontakte kundeservice, inden du sender smykkerne.

Hvor lang er behandlingstiden for returpakker??

Vi behandler din returpakke hurtigst muligt. Vær dog opmærksom på, at der kan være længere behandlingstider i juletiden.

Hvordan finder jeg min størrelse?

Se vores guide ved at klikke på knappen herunder

Kan jeg ændre min ordre?

Når din ordre er behandlet, har vi ikke længere mulighed for at ændre din ordre. Hvis du opdager en skrivefejl i din ordre, skal du derfor kontakte kundeservice hurtigst muligt på tlf. +45 2678 3700 eller send en e-mail til sales@youyou.dk. Husk at angive dit ordrenummer i din e-mail.

Hvornår kan jeg forvente at modtage et svar på min e-mail?

Vi leverer altid den bedste kundeservice og stræber efter at svare på din e-mail hurtigst muligt. Du kan forvente at modtage et svar inden for 1-2 hverdage.